ObaniPengubah jenis minyak 35kVPeningkatan prestasi yang pelbagai

  • masa pelepasan:2023-12-31 09:46:20
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:286
  • Penerangan pantas:

    Obani,Kilang pengubah kuasaApa alasan untuk mematikan pengubah kuasa?ObaniPrinsip pengubah jenis kering melangkah naik: pengub

Kandungan artikel

Kilang pengubah kuasa

Apa alasan untuk mematikan pengubah kuasa?

ObaniPrinsip pengubah jenis kering melangkah naik: pengubah jenis kering melangkah naik ialah komponen yang menukar tekanan AC komunikasi rendah, aliran semasa besar dan impedance karakteristik kecil ke tekanan AC komunikasi tinggi, tekanan semasa kecil dan impedance karakteristik besar. Apabila ada sirkuit AC dalam koil asal, aliran magnetik AC komunikasi akan disebabkan dalam inti pengubah (atau inti magnetik), Jadikan kola utama menginduksi tekanan magnetik (atau semasa).

Dalam kehidupan sehari-hari tertentu, pengubah yang ditenggelamkan minyak dilepaskan keluar dalam bentuk gelombang. Gelombang ini seperti gelombang. Ia juga jenis tenaga kinetik. Sebenarnya,ObaniPengubah penyimpanan kuasa, tinggi gelombang pengubah terbenam minyak juga menunjukkan saiz tenaga kinetik. Secara umum, sistem automatik komputer digunakan untuk mengawal panjang gelombang dan frekuensi gelombang elektromagnetik. Semakin panjang gelombang cahaya, semakin besar kuasa output. Sebaliknya, ia sangat kecil.

DuisburgIa juga akan menghasilkan banyak kesalahan, secara efektif menghadapi kesalahan-kesalahan penukar tenggelam minyak menggunakan penuh indikator prestasi dan keuntungan penukar tenggelam minyak, dan terus-menerus meningkatkan faktor keselamatan penukar tenggelam minyak. Api adalah kesalahan umum pengubah yang ditenggelamkan minyak. kesalahan kunci pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah kesalahan sirkuit pendek, dan kesalahan sirkuit pendek adalah lebih umum.

Alasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah, terdapat penyeludupan kosong, penyeludupan terbuka, lubang jarum lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang,ObaniTransformer Daquan, dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu, getaran induksi elektromagnetik akan memecahkan penyeludupan listrik dan menyebabkan kebocoran.

Contohnya, pada tahun -an, program radio yang dilaksanakan oleh setiap keluarga di kampung mempunyai wayar tanah, dan mereka sering basah dengan air. Pendaratan perlindungan adalah untuk mengubur plat tembaga konduktor listrik logam dalam lapisan tanah, dan kemudian memimpin titik keluar dari jalan dengan garis transmisi, yang menyempurnakan perlindungan tanah. Kabel mendarat menentukan perlindungan wayar mendarat ≤ Ω. Perlindungan tanah adalah tindakan perlindungan yang ditetapkan untuk menghindari kemalangan keselamatan apabila menggunakan peralatan rumah tangga, pejabat dan peralatan elektrik lain.


ObaniPengubah jenis minyak 35kVPeningkatan prestasi yang pelbagai



Ungkapan jam digunakan untuk menunjukkan perbezaan fasa korelasi bagi tekanan kerja garis sisi kedua. Fasor tekanan kerja garis sisi utama digunakan sebagai tangan minit jari tetap pada pukul , dan fasor tekanan fasa sisi kedua digunakan sebagai tangan kedua.

Beberapa kaedah pengesan untuk memasang pengubah

Apabila pengubah kuasa berfungsi dengan muatan penuh, ia tidak hanya akan meningkatkan pelaburan projek awal, tetapi juga membuat pengubah berfungsi dengan muatan penuh atau muatan untuk masa yang panjang,ObaniPenukar kapasitas kelebihan muatan tinggi, mengembangkan nisbah kehilangan muatan penuh, mengurangkan faktor kuasa dan meningkatkan kehilangan Internet. Operasi seperti ini bukanlah pembangunan ekonomi atau saintifik.

Jabatan KewanganPenyebar bunyi pengubah jenis kering

Ia juga akan menghasilkan banyak kesalahan, secara efektif menghadapi kesalahan-kesalahan penukar tenggelam minyak, dan terus-menerus meningkatkan faktor keselamatan penukar tenggelam minyak. Api adalah kesalahan umum pengubah yang ditenggelamkan minyak. kesalahan kunci pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah kesalahan sirkuit pendek, dan kesalahan sirkuit pendek adalah lebih umum.

Fuse tenaga tinggi penukar memecahkan satu fasa;


ObaniPengubah jenis minyak 35kVPeningkatan prestasi yang pelbagai



Penukar kuasa terdiri dari dua atau lebih koil elektromagnetik luka sekitar inti penukar yang sama. Keperlawanan angin disambungkan mengikut medan elektromagnetik bertukar dan berfungsi mengikut prinsip asas kesan magnetik semasa. Kedudukan pemasangan pengubah kuasa akan dianggap menyebabkan operasi, penyelenggaran dan pengangkutan, dan kawasan yang boleh dipercayai akan dipilih pada masa yang sama. Kapasiti nilai pengubah mesti digunakan secara efektif bila melaksanakan pengubah.

Helaian PetikanCore pengubah enjin kuasa kVA Bahagian plastik dipilih di tengah-tengah kalung dan koil elektromagnetik untuk menjaga koil elektromagnetik dalam keadaan kalung yang stabil untuk mengurangi bunyi.

Bagaimana untuk menjaga pengubah jenis kering?

Isolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi, diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah, dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.

ObaniSebab penyegelan yang buruk, umumnya, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau plat goma. Jika kongsi tidak diselesaikan dengan baik, ia akan menyebabkan kesalahan biasa pembekuan minyak.

Pemburukan pengisihan Solenoid

In order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer, prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.

ObaniMaklumat produk lain
  • ShuochengPlatform penangkapan hidraulik profesionalTahap pembezaan produk dalam industri adalah keci

    ShuochengPlatform penangkapan hidraulik profesionalTahap pembezaan produk dalam industri adalah keci

  • ShuochengJembatan naik bimbit hidraulikCara meningkatkan kadar penggunaan

    ShuochengJembatan naik bimbit hidraulikCara meningkatkan kadar penggunaan

  • TraniJembatan naik bimbit hidraulikAnalisis masalah trend

    TraniJembatan naik bimbit hidraulikAnalisis masalah trend

  • TraniPlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiriFaktor-faktor yang melambatkan hakisan

    TraniPlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiriFaktor-faktor yang melambatkan hakisan

  • TraniPlatform mengangkat bebas halangan menegakKapasiti tidak akan mempengaruhi pertumbuhan ekonomi

    TraniPlatform mengangkat bebas halangan menegakKapasiti tidak akan mempengaruhi pertumbuhan ekonomi

  • ShemonaikhaAmbient temperature requirements for dry-type transformerPilih yang tepat untuk pelbagai

    ShemonaikhaAmbient temperature requirements for dry-type transformerPilih yang tepat untuk pelbagai

  • BeichenPlatform penangkapan hidraulik tersendiriMari fahami 6 kesalahan biasa

    BeichenPlatform penangkapan hidraulik tersendiriMari fahami 6 kesalahan biasa

  • BeichenJembatan naik bimbit hidraulikApakah ciri-ciri dari

    BeichenJembatan naik bimbit hidraulikApakah ciri-ciri dari

  • segera:Peringatan: Maklumat ObaniPengubah jenis minyak 35kVPeningkatan prestasi yang pelbagai memberi anda ObaniPengubah jenis minyak 35kVPeningkatan prestasi yang pelbagai oleh syarikat kami, perkhidmatan ObaniPengubah jenis minyak 35kVPeningkatan prestasi yang pelbagai dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ObaniPengubah jenis minyak 35kVPeningkatan prestasi yang pelbagai, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ObaniPengubah jenis minyak 35kVPeningkatan prestasi yang pelbagai. ObaniPengubah jenis minyak 35kVPeningkatan prestasi yang pelbagai di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ObaniPengubah jenis minyak 35kVPeningkatan prestasi yang pelbagai, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!